پروتئین در ادرار در نفریت لوپوس

جمعه 7 تير 1392
ن : lafee

پروتئین در ادرار در نفریت لوپوس

 

پروتئین در ادرار در نفریت لوپوس

پروتئین در ادرار می تواند در برخی از موارد نفریت لوپوس در clinic.It. دیده یک شتاب دهنده قابل توجهی از عملکرد کلیه deterioration.How برای درمان پروتئین در ادرار به طور موثر است؟

نفریت لوپوس

نفریت لوپوس التهاب کلیه ناشی از لوپوس اریتماتوی سیستمیک (SLE)، بیماری system.Apart ایمنی بدن از کلیه ها است، SLE می تواند متعدد دیگر ارگان ها و سیستم های بدن، مانند پوست، مفاصل، سیستم عصبی و غیره آسیب می رساند

پروتئین در ادرار در نفریت لوپوس

در شرایط عادی، تنها به ردیابی از پروتئین در urine.When است غیر طبیعی مقادیر بالایی از پروتئین در ادرار وجود دارد وجود دارد، آن را به یک وضعیت غیرطبیعی است. چگونه پروتئین در ادرار در نفریت لوپوس رخ می دهد؟

کلیه ها می توانند مواد زائد را از خون فیلتر در حالی که حفظ اجزای سازنده نیازهای خود را از جمله بدن proteins.However، در نفریت لوپوس، التهاب بافت کلیه می تواند کلیه ها را مختل و در نتیجه اجازه می دهد پروتئین ها از طریق فیلتر عبور کند، باعث پروتئین در urine.When را سنگین وجود دارد پروتئین در ادرار، بیماران همیشه تورم را تجربه خواهید کرد در پاها، مچ پا و سایر نقاط بدن.

درمان برای پروتئین در ادرار در نفریت لوپوس

برخی از داروهای ضد فشار خون، مانند مهار کننده های ACE و ARBs، ممکن است کمک به حفاظت از از داروهای kidneys.These خود را نه تنها می تواند فشار خون بالا را پایین بیاورد، اما همچنین می تواند پروتئین پایین تر در داروهای urine.These ممکن است تجویز شود حتی اگر فشار خون شما بالا نیست.

تغییرات در رژیم غذایی بسیار مهم است بیماران مبتلا به نفریت لوپوس و پروتئین در ادرار باید در diet.Also خود کاهش پروتئین، مصرف نمک باید کاهش می یابد، که می تواند به پیشگیری و کاهش فشار خون بالا کمک کند.

داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی و داروهای ضد التهابی می تواند پاسخ ایمنی غیر طبیعی سرکوب و متوقف کردن پاسخ التهابی غیر طبیعی در کلیه. بنابراین، آن را می توانید پروتئین در ادرار را کاهش دهد به طور موقت، اما می تواند شعله ور شدن آن جلوگیری نمی کند.

درمان جایگزین برای پروتئین در ادرار در نفریت لوپوس

برای درمان پروتئین در ادرار نفریت لوپوس اساسا، هدف درمان کلیدی است برای بازگرداندن از فیلترهای اختلال در کلیه. هنگامی که کلیه ها به خوبی می تواند کار کند، آنها قادر خواهند بود برای حفظ پروتئین در بدن. اگر چنین است، پروتئین در ادرار به طور کامل درمان می شود. ایمونوتراپی می تواند کمک به بیماران رسیدن به هدف فوق. ایمیل به kidneyabc@hotmail.com برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: لوپوس,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.